• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP stawia na supermodelki i Euro 2012

Wioletta Kakowska-Mehring
18 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5. Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5.

Gdańska firma LPP poszła za ciosem i do kolejnej kampanii marki Reserved znów zatrudniła supermodelkę. Jesień należała do Sashy Pivovarovej, a sezon wiosna-lato 2012 będzie należał do Anne Vyalitsyny, rosyjskiej top modelki. Spółka stawia nie tylko na modelki. Liczy też na zysk z okazji... Euro 2012.



Jesienna sesja z Sashą Pivovarovą, jedną z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie, pochodzącą tak jak Anne Vyalitsyna z Rosji, odbyła się w Paryżu. Tym razem LPP postawiło na malowniczo położony Kapsztad, który stał się tłem kolejnej sesji wizerunkowej z serii "Beautiful Story".

- W prestiżowym rankingu portalu models.com Anne Vyalitsyna znajduje się w pierwszej 20-tce najbardziej rozchwytywanych modelek świata. Ma wszystkie cechy modelki, z którą chce się pracować: rozbrajający uśmiech, profesjonalne podejście do pracy oraz niesamowitą łatwość zjednywania sobie ludzi na planie - mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroone 5. Wcześniej modelka spotykała się m.in. z aktorem Leonardo DiCaprio. Karierę na wybiegach rozpoczęła w 2001 roku. W niespełna sezon od pierwszego lokalnego castingu rosyjskiego Nizhny'ego Novgorod'u trafiła na wybiegi największych projektantów Paryża, Mediolanu i Nowego Jorku oraz na okładki międzynarodowych edycji najbardziej prestiżowych czasopism. Była twarzą marki Martine Sitbon, Chloe, Chanel, pracowała dla Anny Molinari, Sportmax, chodziła dla Anny Sui, DKNY, Prady, Fendi, Givenchy, Donny Karan i Pucci.

Firma LPP nie po raz pierwszy stawia na "gorące nazwiska". Do tej pory twarzami kampanii "Beautiful Story" były Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz wspominana już Sasha Pivovarova.

Gdańska spółka chce też "ugrać" coś na Euro 2012. Reserved przygotowało specjalną limitowaną linię bluz, koszul, bielizny i dodatków z motywami piłkarskimi. Znalazło się na nich przede wszystkim oficjalne logo mistrzostw, ale nie tylko. Marka postarała się również o archiwalne motywy i loga związane z tym popularnym sportem. Jest też specjalna linia dla pań, czyli np. koszulka z logo Euro w różowym wariancie z cekinami. Dla tych, którzy nie przepadają za piłką nożną LPP przygotowało gotową alternatywę w postaci bluz i t-shirtów z przewrotnym napisem "I hate football".

Reserved to marka odzieżowa dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwszy sklep zaczął działać w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów w 10 europejskich krajach. LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Pod obecną nazwą działa od 1995 roku. Początkowo LPP zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji koszulki, szybko jednak postawiła na rozwój własnej marki Reserved i zaczęła rozbudowywać sieć sprzedaży detalicznej. Od 2001 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Spółka jest właścicielem pięciu marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. W 2008 roku w Pruszczu Gdańskim firma wybudowała centrum dystrybucyjne o powierzchni 30,6 tysięcy m kw., w którym pracuje oko. 250 osób. Produkcja nadal zlecana jest na Dalekim Wschodzie.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (164) 9 zablokowanych

  • Zatrudniają supermodelki i robią super kampanie, A...

    swoim pracownikom płacą 6 zł na ręke netto za godzinę TYRANIA :) a ubrania coraz gorsze szmaty... ŚMIECH I KPINA !!!!!

    • 9 0

  • Jeśli (1)

    ta modelka jest brzydka,to już wiem dlaczego tubylcy są tu tak paskudni.Nie ma w Polsce drugiego miejsca z tak brzydkimi ludżmi jak w Trójmieście.Napływowi mają zupełnie inną urodę.Tu ludzie chyba nie mają gustu ,podoba im się to co brzydkie.Widać to po wnętrzach,architekturze,gustach i urodzie .Pierwszy rok byłam tu w szoku,ale wciąż się dziwię i od lat zastanawiam-dlaczego?Dziwne,ale wszyscy są jakby podobni,latami nie mogłam sobie poradzić z sąsiadami,wszyscy mi się zlewali.Wydawali mi się tacy sami.Ludzie są fajni,mieszka się tu też normalnie,ale brakuje mi tu zwykłego piękna.Zastępuje mi te potrzeby przyroda,jest tu pięknie.

    • 0 1

    • Co Ty ćpasz?

      • 0 0

  • Niestety ale marki LPP (Raserved) to baaardzo kiepskie produkty

    Ubrania kupione w Dublinie (już nie pamiętam gdzie, też w jakiejś sieciówce w centrum, ale za podobne pieniądze) można nosić kilka lat. Te z Reserved rozpadają się najpóżniej po 1,5 roku.

    • 1 1

  • logo euro 2012 powinno mieć pięknie narysowanego orła, a nie jakieś kwiaty

    czy co to tam jest, jakiś badyl z piłką, padaka.

    • 0 0

  • reklama to nie fakty i opinie

    przepraszam bardzo, ten materiał chyba nie powinien się znaleźć w dziale "fakty i opinie". nie widzę nigdzie informacji, że jest to artykuł sponsorowany, a ewidentnie nim jest.

    • 1 0

  • "Nizhny'ego Novgorod'u"

    czy nie łatwiej napisać Niżnego Nowogrodu, niż ośmieszać się brakiem znajomości angielskiego?

    • 0 0

  • Supermodelka = Superprostytutka

    one za kasę zrobią wszystko!!!!

    • 0 1

  • MAMY PIĘKNIEJSZE NASZE DZIEWCZYNY!!!

    • 0 0

  • jeszcze

    Jeszxze ktos patrzy na te 'wieszaki' cos tam 'reklamujace'??? Ani one nie sa ladne ani sexy Na polskich wioskach mozna spotkac bardziej urodziwe 'gwiazdy' Zenada ze zatrudnia sie i w sumie - 'reklamuje'- anoreksje a nie seksapil

    • 0 0

  • jakość koszulki na euro2012

    koszulka z reserved na euro 2012 rozpruła mi się po pierwszym praniu... :/

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rola osoby towarzyszącej w porodzie warsztaty dla mamy i taty

warsztaty, konsultacje

III Ogólnapolska Konferencja Samoświadomość i komunikAACja a TZW. zachowania trudne

konferencja

Konferencja "SM i co z tego?"

konferencja

Najczęściej czytane