• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP stawia na supermodelki i Euro 2012

Wioletta Kakowska-Mehring
18 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5. Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5.

Gdańska firma LPP poszła za ciosem i do kolejnej kampanii marki Reserved znów zatrudniła supermodelkę. Jesień należała do Sashy Pivovarovej, a sezon wiosna-lato 2012 będzie należał do Anne Vyalitsyny, rosyjskiej top modelki. Spółka stawia nie tylko na modelki. Liczy też na zysk z okazji... Euro 2012.



Jesienna sesja z Sashą Pivovarovą, jedną z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie, pochodzącą tak jak Anne Vyalitsyna z Rosji, odbyła się w Paryżu. Tym razem LPP postawiło na malowniczo położony Kapsztad, który stał się tłem kolejnej sesji wizerunkowej z serii "Beautiful Story".

- W prestiżowym rankingu portalu models.com Anne Vyalitsyna znajduje się w pierwszej 20-tce najbardziej rozchwytywanych modelek świata. Ma wszystkie cechy modelki, z którą chce się pracować: rozbrajający uśmiech, profesjonalne podejście do pracy oraz niesamowitą łatwość zjednywania sobie ludzi na planie - mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroone 5. Wcześniej modelka spotykała się m.in. z aktorem Leonardo DiCaprio. Karierę na wybiegach rozpoczęła w 2001 roku. W niespełna sezon od pierwszego lokalnego castingu rosyjskiego Nizhny'ego Novgorod'u trafiła na wybiegi największych projektantów Paryża, Mediolanu i Nowego Jorku oraz na okładki międzynarodowych edycji najbardziej prestiżowych czasopism. Była twarzą marki Martine Sitbon, Chloe, Chanel, pracowała dla Anny Molinari, Sportmax, chodziła dla Anny Sui, DKNY, Prady, Fendi, Givenchy, Donny Karan i Pucci.

Firma LPP nie po raz pierwszy stawia na "gorące nazwiska". Do tej pory twarzami kampanii "Beautiful Story" były Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz wspominana już Sasha Pivovarova.

Gdańska spółka chce też "ugrać" coś na Euro 2012. Reserved przygotowało specjalną limitowaną linię bluz, koszul, bielizny i dodatków z motywami piłkarskimi. Znalazło się na nich przede wszystkim oficjalne logo mistrzostw, ale nie tylko. Marka postarała się również o archiwalne motywy i loga związane z tym popularnym sportem. Jest też specjalna linia dla pań, czyli np. koszulka z logo Euro w różowym wariancie z cekinami. Dla tych, którzy nie przepadają za piłką nożną LPP przygotowało gotową alternatywę w postaci bluz i t-shirtów z przewrotnym napisem "I hate football".

Reserved to marka odzieżowa dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwszy sklep zaczął działać w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów w 10 europejskich krajach. LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Pod obecną nazwą działa od 1995 roku. Początkowo LPP zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji koszulki, szybko jednak postawiła na rozwój własnej marki Reserved i zaczęła rozbudowywać sieć sprzedaży detalicznej. Od 2001 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Spółka jest właścicielem pięciu marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. W 2008 roku w Pruszczu Gdańskim firma wybudowała centrum dystrybucyjne o powierzchni 30,6 tysięcy m kw., w którym pracuje oko. 250 osób. Produkcja nadal zlecana jest na Dalekim Wschodzie.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (164) 9 zablokowanych

  • FAKTYCZNIE! (2)

    Poszedłem zagoglowałem tą Rosjankę. Chyba już nigdy nie będę kupował w Reserved. Przecież za taki kontrakt, płacimy my klienci. Zamiast wspierać polskie modelki, dziewczyny z Wybrzeża, to jakieś takie coś, średniej urody....Grrrrrrr :-((

    • 10 4

    • średniej urody ?? hmmm, no to wyobrażam sobie twoją kobietę, musi być co najmniej miss Polonia

      • 2 5

    • No właśnie! My klienci płacimy też za te 330 salonów w 10 krajach!

      I za to centrum dystrybucyjne, które jak piszą ma 30,6 tysięcy m kw - po co?! I za tych prezesów i innych biurowych darmozjadów... Wszystko za to płacimy. Dlatego spokojnie idę sobie na ryneczek i tam kupuję ubrania lepszej jakości za przyzwoitą cenę.

      • 2 0

  • uważam, że dziewczyna "z plakatu" nie powinna być boską pięknością, wręcz przeciwnie powinna przypominać "sąsiadkę z osiedla" przecież produkty firmy, którą modelka promuje są przeznaczone dla "dla nas"...

    • 5 2

  • LPP to była kiedyś marka

    teraz robią ciuchy z niby materiałó. Płowiejeje toto po mkilku praniach. Dobrze, że lada chwila wchodzi GAP

    • 12 1

  • "kolekcja" Football..

    ..te dwie koszulki na stronie sa kiepskie.. Dla niego ..niby ta biala w kwiatki ??? A pomysl z trzecia wersja z napisem "I hate football" jest bardzo nieudany i nietrafiony !!! Katastrofa !!

    • 3 0

  • napis na koszulkach w czerwcu:

    Euro 2012 - Green Island of Tusk

    • 5 0

  • niektórym nawet supermodelka nie dogodzi... ;P

    poza tym się "czepiacie" dziewcząt,a sami jak wyglądacie?? nawet supermodelka niektórym nie dogodzi... ;P

    • 2 2

  • te chudziny sa straszne ....

    ona chyba z oświęcimia uciekła jak mozna promować takie patyki chude fuj cos strasznego baba powinna wygladac jak baba a chłop jak chłop a nie pedał !

    • 5 3

  • wiocha z tymi koszulkami wygladaja jak wzorki kaszubskie

    • 5 1

  • powinno być jeszcze na nich napisane rodno ziemlia

    • 3 0

  • piersi będą osatnimi

    .

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Maj w Sercu Mamy 2024 - rozwojowy festiwal łączący pokolenia

festyn, warsztaty, spotkanie, joga

Piknik "Rodzina, Zdrowie, Nauka = Merito"

w plenerze, warsztaty, kiermasz, zajęcia rekreacyjne

Prowadzenie cukrzycy u kobiet z cukrzycą ciążową lub cukrzycą typu I

badania

Najczęściej czytane