• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP stawia na supermodelki i Euro 2012

Wioletta Kakowska-Mehring
18 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5. Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5.

Gdańska firma LPP poszła za ciosem i do kolejnej kampanii marki Reserved znów zatrudniła supermodelkę. Jesień należała do Sashy Pivovarovej, a sezon wiosna-lato 2012 będzie należał do Anne Vyalitsyny, rosyjskiej top modelki. Spółka stawia nie tylko na modelki. Liczy też na zysk z okazji... Euro 2012.



Jesienna sesja z Sashą Pivovarovą, jedną z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie, pochodzącą tak jak Anne Vyalitsyna z Rosji, odbyła się w Paryżu. Tym razem LPP postawiło na malowniczo położony Kapsztad, który stał się tłem kolejnej sesji wizerunkowej z serii "Beautiful Story".

- W prestiżowym rankingu portalu models.com Anne Vyalitsyna znajduje się w pierwszej 20-tce najbardziej rozchwytywanych modelek świata. Ma wszystkie cechy modelki, z którą chce się pracować: rozbrajający uśmiech, profesjonalne podejście do pracy oraz niesamowitą łatwość zjednywania sobie ludzi na planie - mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroone 5. Wcześniej modelka spotykała się m.in. z aktorem Leonardo DiCaprio. Karierę na wybiegach rozpoczęła w 2001 roku. W niespełna sezon od pierwszego lokalnego castingu rosyjskiego Nizhny'ego Novgorod'u trafiła na wybiegi największych projektantów Paryża, Mediolanu i Nowego Jorku oraz na okładki międzynarodowych edycji najbardziej prestiżowych czasopism. Była twarzą marki Martine Sitbon, Chloe, Chanel, pracowała dla Anny Molinari, Sportmax, chodziła dla Anny Sui, DKNY, Prady, Fendi, Givenchy, Donny Karan i Pucci.

Firma LPP nie po raz pierwszy stawia na "gorące nazwiska". Do tej pory twarzami kampanii "Beautiful Story" były Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz wspominana już Sasha Pivovarova.

Gdańska spółka chce też "ugrać" coś na Euro 2012. Reserved przygotowało specjalną limitowaną linię bluz, koszul, bielizny i dodatków z motywami piłkarskimi. Znalazło się na nich przede wszystkim oficjalne logo mistrzostw, ale nie tylko. Marka postarała się również o archiwalne motywy i loga związane z tym popularnym sportem. Jest też specjalna linia dla pań, czyli np. koszulka z logo Euro w różowym wariancie z cekinami. Dla tych, którzy nie przepadają za piłką nożną LPP przygotowało gotową alternatywę w postaci bluz i t-shirtów z przewrotnym napisem "I hate football".

Reserved to marka odzieżowa dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwszy sklep zaczął działać w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów w 10 europejskich krajach. LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Pod obecną nazwą działa od 1995 roku. Początkowo LPP zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji koszulki, szybko jednak postawiła na rozwój własnej marki Reserved i zaczęła rozbudowywać sieć sprzedaży detalicznej. Od 2001 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Spółka jest właścicielem pięciu marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. W 2008 roku w Pruszczu Gdańskim firma wybudowała centrum dystrybucyjne o powierzchni 30,6 tysięcy m kw., w którym pracuje oko. 250 osób. Produkcja nadal zlecana jest na Dalekim Wschodzie.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (164) 9 zablokowanych

  • Reserved

    koszulka wyprodukowana w chinach- 2 $, transport 1 $, projekt 2 zł, promocja 2zł = na półce 35 zł...

    • 11 0

  • W Polsce nie ma ładnych kobiet?

    • 5 1

  • Zamiast płacic ogromną kase za modelki wolał bym by podniesli jakość ubrań!!

    Jakość jest koszmarnie niska wszystko sie szybko odbarwia traci kolory albo przeciera.Ale pewnie oto chodzi bo bedziesz musiał kupic nastepne tylko ze ja juz wiecej nic od nich nie kupie!!

    • 13 4

  • Zatrudniła

    przecież to był wolontariat!

    • 5 0

  • Reserved ? (1)

    chyba rezerwowy towar ? jakość nie istotna ? ...

    • 7 0

    • proponuję nazwę czytać jako re-served, oddaje to ducha firmy

      • 2 0

  • pochodzi pod artykuł sponsorowany

    i nerwy biorą że trojmiasto.pl udaje że tak nie jest niby piszą newsa... ehhh gdzie tu obiektywizm dziennikarza....

    • 9 0

  • tiiaaaaa

    tyle wydaja i taki szum wokół nich a pracownicy zarabiaja 6zl za godzine

    • 8 0

  • Chciałabym taką tunikę, jaką ma pani Wialitsina na głównym zdjęciu. Na pewno nie będzie takich w reserved bo wygląda, jakby była zrobiona z dobrego materiału : >.

    • 5 1

  • jepiej

    by na jakosc postawili

    • 4 2

  • ZAMIAST NA REKLAME TO MOŻE NA PRODUKCJE I JAKOSC KASA BY POSZLA (1)

    Bo te szmaty sa coraz gorszej jakosci.
    Prują się i blakną po pierwszym praniu.

    Do tego kosztują majątek.

    • 5 0

    • Albo zamiast wytwornych salonów w drogich centrach

      po prostu sklepy przy ulicy pootwierać, a kasę przeznaczyć na pensje pracowników, no i jakość produktów rzecz jasna. Głupie?

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Warsztat muzykoterapeutyczny Opowieści wewnętrznego dziecka

100 zł
warsztaty, spotkanie

Zlot motoCYClovy 2024 & II Deadlift Truck Edition

konsultacje, zlot

Slow Space by PUMA

20 zł
warsztaty, spotkanie, konsultacje, joga

Najczęściej czytane