• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Spotkanie "Moda. Jak odnaleźć się w branży?" w PPNT

Joanna Puchala
29 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Uczestnicy spotkania. Uczestnicy spotkania.

Studenci, projektanci posiadający własne marki oraz osoby pracujące w branży modowej - około 150 osób wzięło udział w 9. spotkaniu z cyklu: "Moda. Jak odnaleźć się w branży?". Podczas spotkania poznali skuteczne mechanizmy marketingowe sektora fashion.



Co najbardziej pomaga wypromować własną markę w mediach?

Szybko rozwijająca się branża mody w Polsce ma coraz większe wymagania, konkurencja jest spora, a wymagania wysokie. To błyskawicznie powstające setki mniejszych i większych marek. Na rynku prasowym regularnie pojawiają się nowe tytuły modowych magazynów, a internet pęka w szwach od portali poświęconych najnowszym trendom. W środowe popołudnie wszyscy zainteresowani branżą modową mieli możliwość posłuchać dziennikarza i felietonisty Michała Zaczyńskiego, który opowiadał o tym, jak skutecznie zaistnieć w mediach.

- Działania rozpoczęliśmy cztery lata temu, by wspierać branżę modową w Trójmieście. Kilka lat temu tak naprawdę nie działo się tu zbyt wiele w tej tematyce. Tak zrodził się pomysł - mówi Dorota Cząstka, inicjatorka wydarzenia.
- Inspiracja do tego spotkania wynika z potrzeb. Jest dużo osób, które marzą o karierze projektanta, właściciela marki lub po prostu chcą działać w branży. Mnóstwo osób działa już w tym kierunku, ale nie wiedzą co zrobić, żeby ich droga się rozwijała - mówi dziennikarz i felietonista, Michał Zaczyński, od lat zajmujący się branżą modową.

Jak wypromować własną markę?



Głównymi zagadnieniami spotkania były sposoby zainteresowania mediów własną marką. Prowadzący opowiadał, jak nawiązywać i utrzymywać dobre relacje oraz doradzał, jakie działania mogą skutecznie zachęcić do publikacji.

Zaczyński szczególnie podkreślał rolę pozytywnego przekazu. Najważniejsze znaczenie ma taktowne zachowanie czy umożliwienie zapoznania się z oferowanym przez nas produktem. Równie istotne jest uczestnictwo w konkursach, imprezach branżowych. Każdym sukcesem: publikacją, nagrodą czy wyróżnieniem powinniśmy się pochwalić.

- Podstawą jest działanie. Nie będziemy w mediach, jeśli się z nimi nie skontaktujemy. Świat o nas nie usłyszy, jeśli tego po prostu nie będziemy chcieli - dodaje Michał Zaczyński.
  • Gościem specjalnym spotkania był Michał Zaczyński, dziennikarz i felietonista, od lat zajmujący się branżą modową.
  • Uczestnicy spotkania.
  • Uczestnicy spotkania.
  • Uczestnicy spotkania.
  • Uczestnicy spotkania.
  • 9. spotkanie z cyklu: "Moda. Jak odnaleźć się w branży?"
  • Uczestnicy spotkania.
  • Uczestnicy spotkania.
  • Uczestnicy spotkania.
  • Uczestnicy spotkania.
  • Druga część spotkania to panel dyskusyjny. Na zdjęciu: Dorota Cząstka, pomysłodawczyni cyklu oraz Michał Zaczyński.
W drugiej część spotkania uczestnicy wzięli udział w panelu dyskusyjnym. Wśród poruszonych kwestii znalazły się: sposoby komunikacji z mediami oraz budowanie marki w mediach społecznościowych, współpraca z agencjami i biurami prasowymi, a także pozyskiwanie sponsorów przez młode marki.

"Moda. Jak odnaleźć się w branży?" to cykl wykładów i spotkań ze specjalistami branży modowej, organizowany od 2014 roku. Spotkania mają integrować lokalne środowisko projektowe oraz wspierać młodych twórców.

Organizatorem spotkania był Pomorski Park Naukowo-Technologiczny | Centrum Designu oraz Miasto Gdynia. Pomysłodawczynią cyklu spotkań jest natomiast pani Dorota Cząstka. Kolejne spotkanie odbędzie się jesienią tego roku.

Miejsca

Opinie (7)

  • (1)

    Prawda jest taka ze PPNT to miś . Po co ? Nie wie nikt, my tym Misiem otwieramy oczy niedowiarkom!!! To właśnie tak Mały Dyzio prezydencik wyobraża sobie biznes. Człowiek który nigdy w życiu nawet kiosku ruchu nie poprowadził, nie osiągnął w prywatnym własnym biznesie nic tak właśnie wyobraża sobie biznes. Smutne

    • 1 0

    • Ekonomia biznesu. Polecam . Warto poczytać. Spróbować zrozumieć

      • 0 0

  • Znów wyrzucanie pieniędzy w błoto

    • 5 1

  • PPNT jedna z najbardziej nieudanych inwestycji która mocno obciąza budżet Gdyni.

    Pomysłodawca nie ma pojęcia o biznesie.

    • 7 1

  • uważam, że Gdyni są bardzo potrzebne takie konstruktywne spotkania:) (2)

    miasto w tym roku dołożyło do PPNT ponad 20 milionów złotych i co, nie warto:)?

    • 11 2

    • takie spotkania bardzo fajne ale czy trzeba posiadać do tego taki kompleks budynków (1)

      który kosztuje co roku wspomniane 20 mln to już muszą Gdynianie ocenić sami

      • 7 1

      • Niech zlikwidują kompleks i postawią centrum handlowe.

        A potem są płacze, że biznes wybiera biurowce w Gdańsku.

        • 2 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Ratuję, bo kocham i potrzebuję

warsztaty, spotkanie

Dzień dla Zdrowia w Galerii Morena

badania, konsultacje

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Prawa Medycznego: Nowoczesne technologie a prawo medyczne

konferencja

Najczęściej czytane