wiadomości

stat

Pokaz letniej kolekcji w butiku Seeyou

W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości.

Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska.
W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości. Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska. fot. Lucyna Pęsik/Trojmiasto.pl

W środę odbyło się wydarzenie dla wielbicieli kobiecej mody. W butiku Seeyou w Gdyni zebrało się prawie 50 gości, żeby poznać propozycje stylizacji, które przygotowała trójmiejska marka Everyday Official. Pokaz letniej kolekcji, przemówienia i rozmowy o modzie przy smacznych przekąskach. Tak przebiegała inauguracja nowej marki.



Na zaproszenie organizatorek do butiku Seeyou, znajdującego się Gdyni Orłowie przybyło wielu gości, w tym stali klienci, stylistki, przyjaciele i wszyscy, którzy chcieli zobaczyć letnie stylizacje marki Everyday Official. Była to również okazja do rozmowy z projektantkami i poznania nie tylko prezentowanej kolekcji, ale również innych ubrań marek, które znajdują się w butiku.


Głównym punktem spotkania był pokaz kolekcji "Belle de Jour", autorstwa trójmiejskiej marki premium dla kobiet - Everyday Official. Jej właścicielkami i projektantkami są Agata ŚlazykAnna Bojarska.

- Nasza marka powstała równo rok temu. Natomiast my, z Agatą, poznałyśmy się dzięki Stowarzyszeniu Niebieski Motyl, które działa na rzecz kobiet chorych na raka jajnika, którego obydwie doświadczyłyśmy. Naszą kolekcję można by było określić jednym słowem: francuska, ale to zdecydowanie za mało. To ukłon w stronę klasyki, ponadczasowej elegancji, chciałyśmy, żeby było kobieco, romantycznie, ale także nowocześnie i seksownie - rozpoczęła Anna Bojarska.

Klasyka w szafie: nadaj swojej garderobie styl


W pierwszej części zaprezentowano sukienki wizytowe, natomiast w drugiej proste sukienki, szmizjerki i garnitury damskie, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Warto dodać, że ubrania prezentowały klientki marki, żeby pokazać, jak wyglądają dane rzeczy na różnych sylwetkach. Klientki mogły przymierzać ubrania, a projektantki opowiadały o przemyślanym kompletowaniu garderoby, uwzględniającym daną figurę.

Twórczynie kolekcji podkreślały, że chcą tworzyć markę odpowiedzialną społecznie, dlatego stawiają zarówno na lokalne, głównie trójmiejskie szwalnie, jak i na jakość materiałów.

- Kolorystyka to głównie kolory ziemi i biel, która jest mocnym akcentem tej kolekcji. Postawiłyśmy sobie również cel: jak najmniej poliestru. Mamy dosyć plastikowych ubrań, trzeszczących pod palcami sztucznych tkanin. Zwłaszcza latem jest to niezwykle istotne, by ubranie pozwoliło skórze oddychać. Wybrałyśmy zatem ekskluzywne tencele, wiskozę, bawełnę, jedwab i jego mieszanki z wiskozą. Szlachetne tkaniny umieściliśmy również w podszewkach - dodała Agata Ślazyk.
Nie znajdziemy w tej kolekcji falban ani wyrazistych faktur. Projektantki postawiły na prostotę: klasyczne kroje, a jeśli wzory, to tylko wybrane - pojawiają się motywy safari czy koronkowe plecionki.

Weekend w Trójmieście: wszystkie wydarzenia


Po pokazie i krótkiej przerwie zaproszona makijażystka i fryzjerka, Aleksandra Maliszewska, opowiedziała o kilku trikach dotyczących makijażu, trendach na ten sezon, zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż na specjalne okazje, np. ślub.

Słodkie przekąski przygotowała sąsiadująca z butikiem kawiarnia Miło Mi.

Opinie (13) 12 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.